Náš hotel pre zvieratá opatruje vašich chlpatých kámošov už piaty rok a za ten čas sa neustále snažíme zlepšovať naše služby.
Naším zámerom je, aby každý náš chlpatý klient dostal kvalitné služby a to nielen po stránke fyzickej ale aj psychickej a rád sa k nám vracal späť. Aj z tohto dôvodu je pre nás nevyhnutné spoznať klienta EŠTE PRED NÁSTUPOM na pobyt. Potrebujeme sa zoznámiť s jeho majiteľom a zistiť si o klientovi čo najviac informácií a tým sa kvalifikovane pripraviť na jeho pobyt. Aj preto je potrebné si pobyt rezervovať niekoľko týždňov, ideálne 2 mesiace, PRED PRVÝM pobytom.
Ak prídete prvý krát do psieho hotela, skúste ZAVNÍMAŤ ENERGIU, ktorá tam vládne – ide o pokoj a hravosť alebo o nervozitu a frustráciu? Podľa tejto energie môžete vycítiť ako sa bude vaše zvieratko v zariadení počas vašej neprítomnosti cítiť.
Stretávame sa ale s údivom majiteľov, ktorí na takéto postupy nie sú zvyknutí a majú záujem o pobyt svojho psíka v obzore pár dní pred termínom nástupu. Bohužiaľ máme za sebou niekoľko takýchto pobytov, keď sme sa snažili majiteľom vyjsť v ústrety a viac menej všetky nedopadli optimálne, nakoľko sa PSÍK CÍTIL OPUSTENÝ v novom prostredí a to aj napriek našej úpornej snahe ho zabaviť. Takto frustrované zviera má potom tendenciu buď smútiť, alebo naopak sa hnevať na nás za to, čo mu spravili majitelia a ničiť naše prostredie.
Pre vás ako majiteľov je nesmierne dôležité si zistiť, kam chcete umiestniť svoje zvieratko, mali by ste sa vždy zaujímať KDE bude umiestnené, AKÝ BUDE MAŤ režim, AKO ČASTO bude vonku, prípadne v zime koľko času môže tráviť dnu v teple domu. Zároveň by ste sa mali zaujímať aj či si v psom hoteli vyberajú klientov, resp. AKO SI VYBERAJÚ klientov alebo berú všetkých, čiže aj problematické a dominantné jedince. Ak áno, potom musia byť oddelené od ostatných.
Niektoré hotely používajú oddelené výbehy alebo koterce či klietky preto sa o tieto informácie zaujímajte, nech sa viete zodpovedne rozhodnúť, komu zveríte vaše chlpaté zlato.